Novinky

Ako nakladať s reklamou

Už sa vám niekedy stalo, že ste chceli napísať niečo ohromujúce, nové, prekvapivé a zábavné, a ono nie a nie o vás nič rozumné zakopnúť? Bol som hlboko presvedčený, že po takom smutnom víkende, ako sme zažili uprostred novembra po teroristických útokoch v Paríži, bude tento víkend plný optimizmu. noviniek a inovácií. Pravdepodobne aj niekde boli, ale akosi sa mi ukryli.

Spomedzi noviniek v reklame na internete ma v poslednom čase zaujala možnosť prihovárať sa svojim potenciálnym klientom aj prostredníctvom Instagramu. Ozaj, máte tam účet? Ako dlho? A publikujete tam aj niečo iné, ako jedlo, ktoré je buď úžasné, alebo úplne hnusné?

Som na Instagrame ešte od čias keď nepatril k Zuckerbergovmu impériu s menom Facebook. Nie. že by ma oslovil štvorcový formát fotografií, ktorý je vhodný na kompozíciu asi iba ak kúpeľňových kachličiek. Skôr to bola povinná jazda pre mojich zahraničných priateľov, ktorí na mňa pokukovali, keďže som nefotil jedlo na instagram. Stále nemám na Instagrame ani jednu fotografiu jedla, (tie dávam iba na Foursquare), ale s potešením sledujem, ako mnoho mojich slovenských kamarátov postupne preniká aj do týchto sfér. A mnohí, ak nie takmer všetci, sú v tom lepší ako ja. Teším sa ich príspevkom plných dôvtipu a citu pre detail.

Myslím si, že je na Slovensku už nadkritické množstvo ľudí, ktorí používajú Instagram, aby sa oplatilo použiť aj túto príjemnú cestu na vhodné prihovorenie sa našim budúcim klientom. A je mnoho produktov a služieb, ktoré si viem predstaviť ako sa tu úspešne prezentujú. Reklama totiž môže byť aj milá a zdvorilá a v príjemnom prostredí fotografií vašich kamarátov.

Najnovšie správy